Česta pitanja

Dostava

Koji su vremenski prozori za odabir dostave?

Za narudžbe plasirane dan ranije i prije, moguće je birati jedan od dva prozora:
a) 11-14h
b) 16-20h

Za narudžbe plasirane do 12:00h za isti dan, dostava se vrši od 16-20h.

Što ako sam spriječen/a, te ne mogu doći u prihvaćen vremenski prozor?

Ako je riječ o narudžbi planiranoj za prozor 11-14, telefonom je moguće premjestiti dostavu za naredni 16-20 prozor, ukoliko se
nazove prije 11:00 sati.
A ako se radi o ugovorenoj dostavi od 16-20 na koju ne stižete, ponudite na vrijeme (prije 16:00) alternativni kontakt, koji će preuzeti pošiljku. U tom slučaju morate s kontakt osobom dogovoriti na koji će se način pošiljka čuvati na zahtjevani način (vidi pitanje o čuvanju sladoleda).

Što mogu učiniti ako sam primio/la pogrešan artikl?

Poslikajte sadržaj pošiljke telefonom i pošaljite na email adresu info@hyggis.com
Nakon interne provjere i potvrde naše (moguće) greške, dostavljene artikle slobodno možete konzumirati, ili podijeliti s prijateljima/rođacima, a sutradan će vam se dostaviti ispravna pošiljka, besplatno.

Da li je moguće zatražiti dostavu na adresu koja nije moja, a koja je unutar područja dostave?

Da, naši dostavljači ne utvrđuju identitet primatelja, već pošiljku uručuju osobi koja otvara vrata naznačene adrese.

Preuzimanje

Koje je vrijeme za preuzimanja gelata na mjestu proizvodnje?

Za narudžbe od jučer ili ranije, preuzimanje je moguće između 11 i 18h, na adresi Bunićeva 13.
Za narudžbe plasirane do 12 sati za preuzimanje na isti dan, vrijeme preuzimanja je od 15-18.

Dolazim na preuzimanje automobilom. Da li će biti problema naći parkirno mjesto?

Preuzimanje će biti obavljeno za manje od 5 minuta. Preko puta adrese preuzimanja, na broju 12 Bunićeve ulice, moguće će biti kratko zaustavljanje za 3 automobila u svakom momentu, ispred kolnog ulaza u garažni prostor obiteljske kuće, bez problema s vlasnicima. Naravno, uz uvjet da se parkira samo sa namjerom preuzimanja kupljenih proizvoda.

Da li će preuzeti gelato bez problema podnijeti transport do moje kuće, koji može potrajati i do sat vremena?

Ovo se odnosi na mogući problem otapanja. Do ovog problema može doći samo u ekstremnim temperaturnim uvjetima (>35 DegC), ukoliko unutrašnjost auta nije klimatizirana. U suprotnom, zbog Korištene ambalaže, temperatura gelata će u 1 sat vremena pasti (odnosno podići se) za najviše 1-2 Deg C, čime će gelato ostati u preporučenom idealnom temperaturnom rasponu za konzumaciju.

Konzumacija

Koja je idealna temperatura sladoleda za konzumaciju?

Idealan je raspon -12 do -14Deg C, ali može biti i stupanj dva više (-10 do -12 Deg C).

Pri kojoj je temperaturi gelato preuzet ili dostavljen?

Temperature preuzimanja će biti -12 do -14, a dostave stupanj, dva Više.

Čuvanje

Što ako nakon dostave ili preuzimanja neću konzumirati gelato, već će to biti kasnije?

Hyggis gelato je uvijek predan kupcu isti dan na koji je proizveden. Te je preporuka konzumirati ga istom po preuzimanju. To je idealan i preporučeni slučaj, jer je svjež (istodnevni) gelato ujedno i najbolji gelato! Dakako, ako to nije moguće, preporuča se staviti ga u ledenicu do momenta konzumacije, a uoči konzumacije omogućiti postepeno spuštanje temperature. Ne preporuča se ponovljeno zamrzavanje na -18 Deg C, jer će u tom slučaju gelato gubiti na kvaliteti.

Kako mogu osigurati da je gelato svjež i visokokvalitetan ako ne znam točno kada će ga konzumirati nakon preuzimanja?

U takovom, iznimnom slučaju se preporuča prilikom narudžbe odabrati dostavu ili preuzimanje proizvoda na -18 Deg C. Pri ovakovom zahtjevu gelato se odmah po pripravi naglim šok zamrzavanjem i spremanjem na – 18 DegC čuva za dostavu ili preuzimanje. Takovim je načinom osigurano da će prigodom prvog otapanja biti kao svjež. Takav se gelato kod kuće sprema u ledenicu (-18 Deg C), te vadi nekoliko sati prije serviranja i konzumiranja, kako bi se osiguralo postizanje homogene i potpuno svježe mase gelata.